Een maand onderweg

We zijn nu een maand onderweg met onze stichting. En daarom is het tijd voor een korte evaluatie. Eigenlijk gaat het heel erg goed, we hebben contact met meerdere professionals uit de regio (later meer hierover). En onze therapie wordt stapje voor stapje meer volwassen (hoewel het voor kinderen bedoeld is natuurlijk 😉 ). Om te zorgen dat we over een gedege basis beschikken, zijn we ons momenteel aan het verdiepen in de “Horse Boy” methode van Rupert Isaacson. Daarnaast zijn we groot bewonderaars van de “Son Rise” methodiek van de familie Kaufman. Door ons te oriënteren in bewezen, effectieve methodes, maken we onze training concreet. Verder valt het ons op dat we (Chris en Steven) goed kunnen samenwerken. We kennen elkaar al sinds lange tijd, maar dit is de eerste keer dat we echt wat organiseren samen. Steven is de psycholoog (heeft een MSc in sociale psychologie) en Chris is de manager (werkt ook als dusdanig voor een grote multinational).