Samenwerking met Andrea en Mona

Gisteren op 31 maart 2021 hebben we een fantastische dag voor de stichting gehad. Chris is samen met zijn zoon Hamza naar Kranenburg gekomen en we hebben een hele inspirerende dag gehad met Andrea Klein en Mona Giebel van SPFB Niederrhein UG. Andrea en Mona werken als pedagoges en nemen bij hun begeleiding kinderen mee de natuur in! Alleen de plek al was schitterend! Op deze plek kunnen kinderen tenminste spelen! Bos en rivier, de kinderen hebben weinig uitleg nodig om te weten wat ze hiermee moeten doen! Er werden hutten gebouwd, spelletjes gespeeld, dammen in de rivier gemaakt. Voordat we het wisten was de tijd voorbij en iedereen had een dikke glimlach op haar/zijn gezicht!

Andrea en Mona werken net als ik in de regio Kleef. Deze eerste afspraak is het begin van onze samenwerking. Ik zal ze ondersteunen bij het begeleiden van kinderen in een natuurlijke omgeving (wat kijk ik daar naar uit!). En we gaan een eerste groep samenstellen voor de ezeltherapie! Ontzettend blij dat we jullie ontmoet hebben Andrea en Mona! We zijn onder de indruk van jullie ervaring en we kijken uit naar onze verdere samenwerking!

De website van Andrea: https://spfb-niederrhein-ug.de/