Samenwerking met Frank (de ezelboer)

De ezels van Frank Noppert

Aansluitend aan de schitterende middag met Andrea en Mona zijn we bij Frank Noppert langsgegaan.

Frank is gevestigd tussen Nijmegen, Kleve en Goch en runt daar een bedrijf met zes super lieve ezels. Naast dat Frank overkomt als de meest vriendelijke en integere persoon die er maar bestaat, heeft hij ook een super inspirerend verhaal te vertellen. Over hoe hij al op jonge leeftijd verliefd werd op een ezel. En hoe hij van zijn liefde zijn werk heeft gemaakt. En nu dus een bedrijf runt waarbij hij zijn liefde voor ezels kan delen.

Hamza, de zoon van Chris was ook mee en hij had, net als wij overigens, de dag van zijn leven. De ezels kwamen al naar ons toegelopen van achter het hek. We kregen alle drie een borstel van Frank en we begonnen de dieren te borstelen. Ondertussen vertelde Frank wat de ezels wel en niet prettig vinden.

Alle ezels kwamen even kennis maken. Ontspannen en geïnteresseerd stonden ze om ons heen. Indrukwekkend vond ik om te zien hoe Frank met de dieren communiceerde. Ik zag dat ze aanwijzingen van hem aannamen. En dat hij precies kon aanvoelen wat de ezels van hem wilden.

Wij vertelden Frank over onze plannen, over onze stichting en dat we graag kinderen met een beperking willen helpen met behulp van ezels. Frank vond het een sympathiek idee en vertelde dat hij ons wilde steunen.

Daar zijn we ongelofelijk blij mee! Want naast dat we veel van Frank kunnen leren, is hij ook een groot voorbeeld. Dat geeft ons moed en inspiratie! We kijken uit naar deze samenwerking en we voelen ons ontzettend gezegend om met de kinderen, de ezels en Frank aan de slag te gaan!

Verder kunnen we zijn bedrijf van harte aanraden voor iedereen die in een schitterende omgeving met een ezel op pad wil.

Zijn website is: http://www.deezelboer.nl/