Samenwerking met Frank Noppert

De ezels van Frank Noppert

Chris woont momenteel nog in Den Haag (waar ook onze stichting formeel gevestigd is), dus als hij in de regio Kleef/Nijmegen is, ons werkgebied, dan moeten we onze tijd effectief indelen. Aansluitend aan de fantastische middag met Andrea en Mona, zijn we bij Frank Noppert langsgegaan.

Frank is gevestigd tussen Nijmegen, Goch en Kleve. Hier runt hij een bedrijf met de leukste werknemers denkbaar, zes super lieve ezels. Naast dat Frank overkomt als de meest vriendelijke, integere persoon , die ik me maar kan voorstellen. Vertelde hij ons een uiterst inspirerend verhaal, over hoe hij al op zeer jonge leeftijd verliefd werd op een ezel. En hoe hij zijn droom heeft nagejaagd, waarbij hij nu zijn liefde voor deze dieren op een schitterende manier kan delen.

Hamza, de zoon van Chis was ook mee en had net als ons de tijd van zijn leven. We mochten de ezels borstelen, waarbij de ezels gezellig om ons heen kwamen staan. Ontspannen en geïnteresseerd kwamen ze even kennismaken met ons. Indrukwekkend vond ik hoe Frank met de ezels communiceerde. Ik zag duidelijk hoe ze aanwijzingen van hem opvolgden en dat hij precies kon aanvoelen wat de dieren wilden.

Chris en ik vertelden ons verhaal, dat we kinderen met een beperking willen helpen, met behulp van ezels. En dat we denken dat veel kinderen hier om staan te springen. Frank zei dat hij het een sympathiek idee vindt en dat hij ons graag wil steunen!

We zijn ontzetten blij met deze ontmoeting. Naast dat we ontzettend veel van Frank kunnen leren, heeft hij het gene gedaan wat wij voor elkaar proberen te krijgen! Hij heeft zijn droom waar gemaakt! We voelen ons geïnspireerd en we kijken er naar uit om onze therapie samen met hem te ontwikkelen!

Verder kunnen we natuurlijk zijn bedrijf van harte aanraden voor iedereen die een middag met een ezel wil wandelen!

Zijn website is: http://www.deezelboer.nl/